الرجاء من الجميع احترامنا و احترام الموقع

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

اتمنى انكم جميعا بخير .

و الله كل مرة اقول اكتب الموضوع هذا و اجدنى مشغول و غير قادر على التركيز في طرح الجمل و الأفكار لكن الأن

الأمر صار ضرورى.

يا جماعة اعرف انو فيه ناس مش مقدرة القسم الخاص الخاص بموقع الحماية للأبد و يمكن فيه ناس مستعدة تمنح

عضويتها لناس ثانين من اجل ان يطلعوا على القسم هذا و المشكل انى اعتبر اي شخص حصل على عضوية هنا

هو شخص نحترمه و نقدره و إئتمناه على اسرارنا و اسرار الناس المقربين لنا فنتمنى ان يبادلنا الجميع الأحترام!!!

انا لا انفى ان يكون عضو اخر مقرب و محب لمنتديات اخرى و هذا حق مشروع لكن العدل واجب فكما لا احب ان

تنقل لنا مواضيع من منتديات اخرى فانى ايضا لا احب ان اجد من لا يبالى بمشاعرنا .

اعرف انه يوجد اشخاص من منتديات اخرى يستفزون أعضاء مميزين عندنا و يتهمونهم بنقل مواضيع من منتدياتهم

الى منتدانا فاذا وجدو العضو ضعيف الشخصية يقول لهم تفضلوا عضويتى و انظروا مواضيعى و هنا سذاجة من جهة

و خيانة من جهة اخرى- و هذا حصل بالفعل - فارجو احترام المنتدى و اعضاءه و مواضيع اعضاءه كما نحترم الجميع.

جميعكم يعلم ان منتدانا مستهدف من عدة حاقدين لا لسبب الا لأنه بدا يحقق نجاحه و يساعد اعضاءه بمعلوماتنا

البسيطة و افكارنا المتواضعة و هذا ما يزعج بعض الناس الذين يفكرون بان عالم الأختراق يشترى بالنقود و اسماء

الشخصيات القديمة و اخرين يردون ان يظهروا انهم ابطال و هذا تفكير العاجز فموقعنا بسيط و تكلفته اقل من 4.5

دولار شهريا موقع فقراء ههههه يعنى اي غنى يقدر اختراقه بابسط الطرق ddd.

الأن ساتكلم عن نفسى انا اخوكم نسيم المسؤول حاليا عن الموقع لا ابالى باى شخص حاقد عن المنتدى و لا

ابالى ان تم اختراق المنتدى او لا لأنها عندى سواء ما يهمنى حاليا هو مواصلة تبادل الأفكار مع جميع الأعضاء و ان

كنت مقصر مؤخرا الا انه لدى ضروفى الخاصة و بطبيعة الحال الأولويات لكن دوما مع الموقع و اي اساءة للموقع هى

اساءة لى بالدرجة الأولى.

و في النهاية حاليا انا و اغلب المقربين بعيدون نوعا ما عن عالم الأختراق و الموقع مفتوح للأعضاء و لكن كثر لى

الأزعاج فقلت ابين الأمور و نضع النقاط على الحروف فقد نفرغ في اي لحظة و حينها لا ادرى مذا ستكون ردة

الفعل وافضل تقديم فوائد او تبادل افكار مع المقربين احسن من التفكير الطفولى الذى يؤخرنا دوما .

بقى شىء اخير يا جماعة الأمر بسيط من يرى في نفسه انه قادر ان يتجاهل استفزاز الناس الحاقدين عن الموقع

و لا يخلط الأمور فاشياء موقع الحماية للأبد تبقى في الحماية للأبد و عضوية الحماية للأبد يستعملها في الحماية

للأبد و لوحده فأهلا و سهلا به و من يرى ان شخصيته ضعيفة و سيشارك اي شخص حاقد على الموقع لعضويته

من اجل ان يثبت له انه ساذج و لم ينقل مواضيعهم او يرى في نفسه انه لا يستطيع التفريق بين خصوصيات

المواقع فليقل لنا من اجل ان لا نطعن في ظهورنا.

احترامى للجميع .

هذا هو الكلام أخي الذي أحب سمعها

تعرف بحب المنتدى ليه ؟؟؟

لانو لى شدينو رجال

وعلاش جينا هنا او تجمعنا ؟؟؟

باش نتعلمو او نتبادلو الافكار او نتعونو فى التطبيق

ولكن ناس جاية باش تخد لون او تسرق تاعب او تمسخر او كلام فاضي

خويا نسيم قرب تنتهي الأزمات

دوزة الإنتخبات او رمضان إنشاء الله نخد إجزاة او نرجع لحبي الاول

لى بغنا نبغيوه لى حقد علينا نبغيوه هههههههه حيت عقلنا كبير

ولكن منحملش حاجة نتبدلها باش متخرجش او يجي وحد منا إوريها لوحد تاني من دون إذن نتع الشخص لى تعب فيها

سواء عطاه بسورد العضوية ولا شرحها ليه ولا ورها ليه

لذلك مبقيتش نشارك فهاذ القسم كين ناس منقدرش نتيق فيهم

ماقدر ازيد على كلامك ارفع القبعه احترام لك :wink:

صراحة مسبتش واش نقول … راك قلتهم قاع …
و كيما قال ياسين لى بغنا نبغيوه لى حقد علينا نبغيوه
و فيف سيك فور إيفر …

[b] و هذا ما يزعج بعض الناس الذين يفكرون بان عالم الأختراق يشترى بالنقود و اسماء

الشخصيات القديمة و اخرين يردون ان يظهروا انهم ابطال و هذا تفكير العاجز فموقعنا بسيط و تكلفته اقل من 4.5

دولار شهريا موقع فقراء ههههه يعنى اي غنى يقدر اختراقه بابسط الطرق[/b]

هههههههه
على فكره يا نسيم انت بدأت تبذر
التكلفة المفروض تكون أقل من 3 دولار
الدولار ونصف الباقيين رايحين فين؟؟
انا اسمع ان فيه واحد بيدفع فى موقعه 200 دولار فى الشهر
هههههههه
شكل الحكايه هترسى ع اعادة تصفيه لاعضاء الفيب يا برنس
انا للأسف مش متابع للدرجه اللى هى بسبب ظروف الاسبوع ده بس
لكن ع اى حال
فكك من الحاقدين
وكل واحد عارف تمامه يا برنس

يا برينس ازيك (: , …

الكلام إلي تقولو بتاع ناس [COLOR=Red]تستفزو ! مع احترامي لجميع الاخوان كلام " غبي " ! , …

و ازا صار هل كلام ! فهو تبرر عمل طفولي ليس أكثر ابداً (: , ~ …

اعطي عضويتي عشان ابرهن ؟ كلام ما يدخل في العقل , …

و فعلاً العيون على المنتدى كثيرة !! و سبب ؟ اجهله :s ! , …

الله يحيمنا و يحميكم و يحمي كل المواقع من الحقاديين , …

احترامي يا برنس , ~ …
[/COLOR]

وانا لى مبدفعش فى السيرفر ولا ريال أزرق تقول عليا إه هههههههههه

راك قلت كل شي يانسيم …و لا عزاء للحاقدين
حبيبنا راه باين و عدونا راه باين رغم اننا لانبالي باي حاقد … ههههههه ويقول المثل
اتركه يبكي اتركه يختنق

نورتنا يا ابو مجد كلامك صح ! لله يهديهم و مادامنا مش مهتمين بيهم مهما يعملو راح يكون شي فاضي

اهلا خويا يسين و نسيم و عبد العزيز و الله ايخليكم و يوفقكم .

اكيد فيه ناس الهكر يجرى مع الدم و ناس تجرى وراء الهكر كالنمل

هههههه يا فارس شكلو الموضوع خلاك تستيقظ.

200 دولار بجد !!!

فكك من الحاقدين
وكل واحد عارف تمامه يا برنس

بالظبط على كل حال الله ايعين كل واحد مهتم بحالوا و نيته حقيقة مساعدة الأخرين.

لكن لما نغفل و نتجاهل بعض الحركات ليس معناه انوا الناس تبدا تتحين الفرص للأسقاط بنا

و ليس معناها انو اي عضو خاص في الحماية للأبد = مطرود في المنتديات الأخرى لأنى صراحة مش شايف اننا اخطانا في حق

شخص معين .

و اى شخص يثبت العكس مستعدين نعتذر منه

اهلا بك خويا ابو المجد و هذا حاصل بالفعل و لو بدأت اتكلم عن اشياء تحصل مش راح انتهى .

و بالضبط خويا اصيل و الله تعرفنى ما رانيش مهتم بالحاقدين لكن قلت يمكن افهم اسباب المحاولة بالغدر بنا و لمذا اعضاء الموقع يعاملون بجفاوة في المنتديات الأخرى !!!.

و لم اجد سبب واضح من العرب ليتم استهداف الموقع .

كلآم زي الفـل ،

ومن رأيي ان الى عمل كده عضويته تتمسح من الـ vip ده لو كان حد عمل كده فعلاً

لانها مجرد حجه خايبه مش اكتر ولا اقل عشان يداري موقفه

لنور نور حبيبي " [color=darkorchid]أصيل " , … [/color]

و ما علينا منهم والله ما [color=red]مهتميين (: , … و نعرف نروضهم بطرقتنا :wink: [/color]

ماتخفش ياعم قريب راح يتم طرح الاسماء هيه بس وقت ﻻ اكثر

ويقول المثل
اتركه يبكي اتركه يختنق

نفسى اعرف بتجيب الكلام ده منين
ههههههههه

هههههه يا فارس شكلو الموضوع خلاك تستيقظ.

هههههههه
مستيقظ ع طول يعم
بس اليومين دول فيه شوية حاجات لازم تخلص كده
بس خدها كلمه منى
خلى اللى مش عاجبه يخبط راسه فى الحيط
او السقف
او الارضيه اذا حب
صحيح قبل ما امشى
ولا يا شيكو
البت التانيه دى ييجى منها
متجوزهالى ياض
:))

نفسى اعرف بتجيب الكلام ده منين
ههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههه اكيد انك تتذكر لكن المرة هذي مش المقصود القديم ههههههههههه

هههههههههههه
دلوقت افتكرت
طلعت العمليه كلها متخططلها من الحراميه اللى كانو ماسكين مصر
عشان شوية مصالح اتعطلت عندكو
اما نشوف هيتحاكمو عليها امتى بقى

كلام عين العقل اخي نسيم حتى في طريقة تخاطبك مع المخطئ طريقه تخجله من نفسه

ياليت كل المدراء متواضعين مثلك

وصدقني اللي يعرف نسيم بصحيح مايفكر يخونو

وسيبقى الحمايه للابد عشقنا الذي لا ينتهي رغما عن انف الحاقدين…

تحياتي

كلام سليم من شخص سليم

طبعاااا الكل عارف نفسه وعارف الموظوع إذا يخصه ولا لا

أنا والله عندي غير sec4ever وبس :smiley:

كل المنتديات صامطين كيمااا راكم شايفينهم سب شتم نقل كل شئ مسموح …

حبين يقلبوااا السيك فور ايفر كيماا المنتديات لخرين

كيمااا يقلك

أضربوااا يعرف مضربوااا…هخخح

السلام عليكم ~

من وجهة نظري ضعف الشخصية لا بد انه موجود في كل مكان , بس هذا الاستفزاز يهدف الى جمع بعض المعلومات :slight_smile:
وزي ما قلت ابو نسيم انه هذا حصل هنا ! , ليش ما يحصل عندهم ؟!
بقصد خلينا نعكس الهجمة :d احنا نستفزهم :d وبالاستفزاز متسالش :)) ما دام ابو شيكو موجود =))))
وبمناسبة الاستهداف اللي حصل من فريق فوك عفوا :blush: قصدي فاك :stuck_out_tongue: … علشان علاء اخترق لهم في الماضي موقع اسمه
"اجرام " ا و حرب عصابات مش فاكر :)) وهما فكروا انه الموقع لعلاء حتى ولو كان هذا سبب مستحيل احنا نوقف عن المشاكل :d
وبالذات بتكلم عن نفسي بس بقدر الامكان رح تكون المشاكل خارج الموقع xD

وعلى فكرة انا جربت استفز كم واحد وبعدين خليتهم صحابي ودخلنا قسم VIP لديهم !
مش هقول حاجة :frowning: اسال فارس القسم عامل ايه :))

با زيد أحنااا مش من الناس والاعظاء إلي تستفز غيرهاااا

نحناا والحمد لله ناس متربية بأخلاق وكلام وحسن الالفاظ

أترك الكلب ينبح حتي يسكت لو تروح تستفزهم هم حابين هاذ الشئ يحدث ونحن ببعض التفكير لا نعطيهم ما يريدون

دع الكلاب تنبح …